denizzzakdeniz ilk defa basima geldi ruya gördum wcdeydim ruyamda xok kötu kanamam geliyordu bnde agliyordum bebegim dustu diye o esnada o korkuyla altimi islattigimi hissettim uyaninca böyle nbirsey basina gelen oldumu🙁?
Zeytin denizzzakdeniz kıyamam çok mu korktunuz 😞 böyle birşey başıma gelmedi ama siz galiba kafanıza biraz olumsuz düşünceleri takıyorsunuz. Yapmayın güzel şeyler düşünün özellikle yatağa girerken 😘
Sulee1 denizzzakdeniz çok problem etme canım rüyaları bende b dönem çok gördüm. Altıma çok kaçırdım tutma şansımız olmuyor zaten 🙊 yürürken baskı yaptıkça kaçırmışlıgm var sonra oturup halime gülüyodm
ahsenulveraaa Ayy ya olabiliyor. Çocuk mesaneye baski yaptığında felan olabiliyor. Bide olumsuz şeyleri unutun rahat olmaya bakin