Ahsen_ahsen Merhaba, 22+1 günlük gebeyim 2 gündür sağ kalça kemiğim çok fazla ağrıyor. Oturup kalkmak bile çok zorluyor. Bu durumu yaşayan arkadaşlar var mi ? Neler tavsiye edersiniz ?
Yaman Ahsen_ahsen bnde 28+4üm bndede var sag kalcamda agri bacagima kadar iniyor doktoruma sordum hareletsiz kaliyorsan olur dedi hareketliyim aslinda cok ama heralde agirlasiyoruz artik ondan diye düşünüyorum kendi annemdede varmis hamileyken boyle agdi ona çekmişim heralde🙂
Pankek Ahsen_ahsen Çatınız genişliyordur. Pilates topuna oturun sadece. Yemekte bile pilates topuna oturuyordum. 33. Haftadayım yine başladı. Kocam pilates topuna hava basarsa oturacağım yine.
Gozde1989 Ya bende de var o ağrı neden olduğunu anlamadım oturup kalkmamı engelleyecek kadar değil ama var . Bende13+3
MervEnis Benimde sol kalçamda 15 haftalığım ama bayadır var yürürken otururken kitlenip kalıyorum hiç çözemedim ağrının sebebini 😔
MervEnis Benimde sol kalçamda 15 haftalığım ama bayadır var yürürken otururken kitlenip kalıyorum hiç çözemedim ağrının sebebini 😔
Slnk Bende de aynısı var bana doktorum bebeğin büyüdüğü için omurgandan geliyor o Ağrı hareket et bol bol dedi
Ahsen_ahsen Yaman hamilelik zor derlerdi inanmazdım. Bebeklerimiz iyi olsunda geçer inşallah bu ağrılar.
Eternallove Benim gebeliğin başından beri var kuyruk sokumumda bugün sordum doktora bazı bebekler arkaya doğru yani sırta doğru büyürmüş oda sinire baskı yaparmış ve ağrıya sebep olurmuş. Şu an 17 haftalığım umarım artmaz
Ahsen_ahsen Eternallove inşallah artmaz canım. Ben bu tarz ağırlar son zamanlar olur sanıyordum ama şimdiden başladı. Hayırlısı
cookies13 Merhaba arkadaşlar benimde kalçamda oluyo bacağıma vuruyo oturup kalkmak zor oluyodu doktora söyledim magnezyum verdi bebek büyüdükçe yer açtığından normal dedi. Magnezyum eksikliğindenmiş galiba bu kramp tarzı ağrılar.
Sse Bendede var ve geçmiyor😔 32 haftaya gireceğiz hala devam ediyor gece çok zorlu geçiyor özellikle sağ kalça kemiği feci doktorum kalsiyumu günde 2 ye çıkardı denedim işe yaramadı ve midem kötü oldu geri 1 e düştüm tam sebebi nedir bende merak ediyorum 🤔
Ahsen_ahsen Sse maşallah az kalmış sizin ki hayırlı bir şekilde kavuşun yavrunuza geçecektir inşallah. Bende çok merak ediyorum bu ağrının sebebini. Bebek büyümesi denmiş genel de
Yaman Ahsen_ahsen bugün kontrolüm vardi gecen ay gittigimdede soylemistim bisey dememisti bugun gene sordu zorlaniyosan ortopediye cık dedi
Sse Ahsen_ahsen amin teşekkür ederim canın cümlemizin inş sağlıkla vaktinde alırız kucağımıza inşallah 🙏🏻🙏🏻❤️