Sedef5656 Perşembe günü bende doktoruma gittim gargara verdi ağız bakım suyu birde kekik kaynat gargara yap yada o suyla dişlerini fırçala dedi şuan çok rahatladım hem kanıyordu hemde çok afedersiniz çok pis kokuyordu ağzıma resmen iltihap akıyor şuan temizleniyor yanı dwmlı deneyebilirsin umarım bir an önce geçer 🤲