Babyy1 Mrb çok geçmiş olsun bende 20 gün çektim mutlaka doktora gidin çok kötüyse bebeğe zararı olmayan ilaçlar var inanın boğazdaki iltihabın bebeğe çok daha fazla zararı var daha fazla ilerlemeden gidin hamilelikte vücut direnci düştüğü için toparlamak çok zor oluyor.