[bilinmeyen] Bende yükleme yaptırmadım 2 3 dilim baklavaya eşitse baklava yiyip girelim o zaman teste neden saf glikoz içiyoruz anlamış değilim🤔 Ben beslenmeme başından beri dikkat ediyorum şeker riskim varmış gibi besleniyorum zaten, sizin gibi evde ölçüm cihazıyla kendim ölçtüm bu hafta kontrolümde göstericem inşallah doktoruma..Ölçüm sonuçlarımda gayet normal birde bugün rutin kan testleri için sağlık ocağından çağırdılar kan verdim açlık kan şekerine ordanda bakılıcak bu şekilde içim daha rahat