Ftrhn Kızlar fazladan çocuk odam olmadığı için bebeğime anne yanı beşik almayı düşünüyorum sabitlenir sallanabilir ve tekerli. Siz aldıysanız öneride bulunmak isterseniz mesajlarınızı bekliyorum 😊
HemsireAna [bilinmeyen] merhaba ben henüz sipariş ettim 🥰 arkadaşım aynısından aldı kullanıyor memnun bende tavsiye üzerine sipariş ettim 😌 https://urun.n11.com/oyun-parki-park-yatak/minimoda-nova-plus-portatif-sallanir-besik-P399666220 inceleyebilirsin 😊
Ftrhn HemsireAna evet bynlar çok pratik Ben de önce bundan alacaktım ama çok kullanamam gibi geldi biraz büyük beşik bakıyorum aslında. Sağlıkla kullansın bebiiin