Edizim06 ben bu virüs olayı olmadan , bebeğim 12 haftalıkken almıştım. medisana hem temassız hem de kulaktan ölçüyor. daha kullanmadık. inşallah bebek doğunca Allâhım nasip ederse. ama yorumlara epey bakarak öyle almıştım. e bebeğin mağazasından. hatta buraya yazdım, yazdıktan sonra stoklarda bitmişti mağazalarda da öyle. bir arkadaş sormuştu yine. ona yazdım ama maşallah diğer annelerde kaçırmamış😄