Merii33 Mom9272 bende 25 haftalığım sanki içeriden bebek göbeğimle uğraşıyor gibi ağrı oluyor bazen birazda karnımız artık büyüdüğü için olabilir diye düşünüyorum 🤭
191080s Mom9272 benimde açıyordu. Ao da kendiliğinden geçti. Sanki kolunu bi yere vurmuşsun da morarır ya o morluga bastırınca acır ya işte tm da böyle açıyordu. Sonra geçti.arastirmama gore rahim buyufigunden olabiliyormus
Hatice_aselmina [bilinmeyen] çok normal canım artık git gide iyice büyüdü geriliyor içerden karnın korkma yani
Deletedmom399 [bilinmeyen] göbek fıtigina bağlı da olabiliyormus canim. Karın büyüdükçe olurmuş bazı insanlarda. Göbek deliğin dışa doğru çıkarmış.
Beklenenmucizem [bilinmeyen] 23 haftaligim benim de aciyor sürekli parmagim deligin icinde. Yıllardır varligindan resmen haberim yok gibi 3 4 haftadır parmagim la ugrasiom
Deletedmom399 [bilinmeyen] bazı gebeliklerde olduğunu gördüm çalışırken. Doktoruna gidince sor muhakkak ama belki anlık biseydir çok takma kafana geçer inşallah 😊
Zehrabeytullah Mom9272 benimde göbek deliğin ağrıyor ve yanları çok sertleşiyor rahim yukarı doğru çıktığı için diyorlar