Kızlar 10+haftalık hamileyim cuma günü gece çok az bir şekilde kahverengi leke geldi ve dokt beni sokağa çıkma yasağından dolayı devlet hast yönlendirdi acildeki kadın doğumcu bir problem yok deyip progestan igne verip gönderdi ama içim rahat etmedi ve özelde acil de başka dokt gittim baktı kese etrafında kanama var bebegin eşi aşağı da dedi ve beni çok korkuttu ilaç vermeden gönderdi bu özemdeki dokt daha önceden benim gebelik tedavim için gittiğim dokt ve onunla biraz tartışma yaşadık bugün kendi dokt gittim dokt düşük tehliken var gibi bisey demedi sadece kesenin biraz aşağısında hafif bir sanci çekmişsin dedi acildeki dokt verdiği iğneyi kullan dedi ama bende hic sancı yok gayet iyiyim leke birdaha gelmedi acaba acildeki dokt beni korkutmak için mi dedi öyle olsaydı bugün kendi doktorum da aynı şeyleri söyler diye düşünüyorum birde kabızlığım var bu leke o yüzden gelmiş olabilir mi kızlar içim hiç ferah değil