Kızlar Merhaba
5,5 aylık hamileyim.
Hamilelikten sonra vajina bölgemde sol dudak ve bacak arasındaki bağlantı yerinde yürüdükçe artan bir ağrım var.
Görünürde birşey yok. 27 sinde doktorumla randevum var.
Sizce randevuyu erkene çekip gitmeli miyim.
Son zamanlarda daha da arttıı böyle değildi