Ysnrgnc 37+7de de 3500 dedi doktorum bebeğim kız. Ama herkesin bünyesi Farklı sayılara çok takılmayın kötü bişey olsa doktor söyler
Nuraan_k 31+1de gittiğimde 1700′dü bende ise 71.0kg 38+1de bugün gittiğimizde 3000gr ben ise 71.8kg aslında mutlu oldum ben 800almışım bebiş 1300 🙈
tuce026 İyi akşamlar hamis anneler,Bugün doktor kontrolümüz vardı 38+2 gün 3600 kilo dedi doktor,Nasipse Doğum 24 mayıs da sizce Doğuma kadar 3800-4000 kilo olsa normal digum yapabilirmiyim fikir verin bana korkuyorum