Kızlar ben hamilelikten önce de kilo alamayan biriydim ne yapsam bile.Şimdi de 13+4 hamileyim ve yine aymı kilodayəm 43 kiloyum.Artık eşim sinirimi bozuyo kilo almıyorum diye,öncedende böyleydi şimdi daha da üstüme geliyo.Psikolojim bozulmuş artık olmuyo kilo alamıyorum.Ben ne yapabilirim 🤔