15+1 geçen ay kontrolüm vardı gittim doktoruma önce folik asit vermişti zorla 2 kutu bitirdim 3. Kutuya kullanmadım sonra doktora kullanamadığımı söyledim bu sefer bana vitamin mineral ilacı verdi. çocuk Ya da vücudum kabul etmiyo İlacı bebeğim cok lükse sağlıklı hatta doktorum hiç bi sorun yok bir hafta önden gidiyo diye söyledi ilacı kullandığım günler hemen kusuyorum yediklerim de boşa gidiyo iki gündür ilacı almıyorum ara vermek istedim cok iyiyim küsmüyorum doktoruma söylediğim de kullanman gerekiyo diyo sizce ne yapmalıyım rica etsem 🙏🏻