Arzuarzu Ay_isigi 6 haftalıkken gitmeye başladım ona 38 haftalık oldum hiç öyle bişey hissetmedim ama bilemedim kişiden kişiye değişiyor ya😌 Doğumda görücez nasıl olduğunu😀
8gunes-yildizi Remzi erene ablam ilk gitti. Çok iyi uzman alanında fakat biraz sert. Sonra ablamla ikimizde ilknur hanıma gitmeye başladık ablam 34.hafta ben 6haftalığım.ve çok çok çok memnunuz ilknur hanımdan.
Ozge8954 8gunes-yildizi aynen alanında en iyi doktor..güleryüz yaklaşım cok harika demorilize olmuyorsunuz bikere motivasyonu çok iyi..sağlıklı bir şekilde kucağınıza almanız dileğiyle
8gunes-yildizi Ozge8954 kesinlikle öyle. Amin teşekkür ederim, siz de mi ilknur hanıma doğum yapmıştınız?
Ozge8954 8gunes-yildizi benim 5 tane arkadasim kendisinde doğum yaptı kendimde 19 haftalik hamileyim kendisine gidiyorum ayrica 4 arkadasim daha gidiyor cok memnunuz
8gunes-yildizi Ozge8954 arkadaşlarınız doğumu normal mi oldu, nasıl geçti peki, doğum esnasında ilgisi nasıl acaba?
Ozge8954 3 tanesi normal 2 tanesi sezaryan doğumlari güzel geçti doğum sirasinda da gayet motive edici ve cok ilgili biri..doktordan ziyade abla gibi davranıyor