Bence ıkiside aynı bana gore bence bu kişiden kişiye değişiyor kızımı normal sanciyla oğlumu suni sancı ile doğum yaptim ıkiside aynı acıları o yüzden ilk hamilelik yasiyanlar lütfen burda yazılanları okuyup panik yapmayın belki sizin doğumunuz kolay geçecek bosuna evham yapmis olacaksınız