Kızlar dün gece böyle bir ağrım oldu çok şükür herhangi bir kanama yok ama geçmeyen bir sarı akıntım var bugün hafif yeşil gibi geldi çok çok az. Doktorum temiz kuru tut bebeğe bir zararı yok dedi. Bu ağrılar normalmi ? İnsan ister istemez tedirgin oluyor 😔