Calışan anneler devletin verdiği yasal olan 4 ay izinden sonra 6 ay ücretsiz izin hakkımız var fakat bunu is veren izin verirse kullanabiliyoruz sanırım son durum hakkında bilgisi olan varmı?haberlerde yenı düzenleme yayınlanmıs sanırım ama ben ızlemedım ve arastırdıgımda herhangı yenı bır bilgi yok