gunessmom Selamm, doktorum tetanoz aşısının erken doğum teşkil ettiğini ve yaptırmamam gerektiğini söyledi 🙄 arada kaldım yardıııım!
Mothersone [bilinmeyen] ne alaka ya gittiğim bütün doktorlar önerdi bu zamana kadar ilk defa böyle birşey duydum bence sen direk doktorunu değiştir belli ki birşey anlamıyor
NukleerBaslikliKiz Ben de kaç tane doktora sordum kendim araştırdım Vs ilk defa böyle bi şey duyuyorum olur mu hiç öyle şey
_melike_6 [bilinmeyen] Bana bizzat önerdiler herhangi bi durum olmaması için ilk dozunu yaptırdım bile 🤷🏻♀️
perihankrkya [bilinmeyen] ben ikisini de vurdurdum doktorum hic bisey demedi benim.hatta gitmemizi öneriyorlar.
Rabo Bende bugün oldum aşımı 27+5im ilk dozum uygulandı aşı yaptırmadan önce doktoruma danıştım ve yaptırmam gerektiğini söyledi
Rabo Bende bugün oldum aşımı 27+5im ilk dozum uygulandı aşı yaptırmadan önce doktoruma danıştım ve yaptırmam gerektiğini söyledi