Merbe61 Mersinh hunıslesme olunca bende yazmak ıstedım 22haftada facıa bir kanama yasadım bebegumı kaybettim sandım gıttık rahimde hunılesme goruyorum dedı ama cok sukur 29haftalık oldum erken dogum rıskı demedıler bu haft yıne gıeıcem doktora bakalım
_defnee Busraee Ben erken Doğum yapma riskiyle bir ay savaştım canım hastanede yattım. 36 ya zor dayandık doğdu. Bende belirti olarak ağrılarım çok şiddetliydi ve kafasını hissediyordum tuvalette bile artık.
Mersinh [bilinmeyen] benim ayaktayken ağrı, baskı hissi ve sık idrara çıkma dışında bir şikayetim yoktu. Kanamam olmadı.
Merbe61 Mersinh benimde hıc sıkayetım yok sukur ne sancı ne agrı ne kasılma bu hafta oldu baslamadı fok sukur agrılwrım sadece oyle Bir kanama yasadım
Busraee [bilinmeyen] 31+3 haftadayız şuan karnım sertleşiyo karin ağrısı oluyo ve aşağıya çok baski hissediyorum ama genelde geceleri oluyo ve sabaha kadar uyuyamiyorum
Mersinh Busraee aşağıya baskı belirtilerimden biriydi. Sabah kalktığımda göbeğim daha yumuşak oluyordu. Akşamları sertleşiyordu. Doktordan sonra bizi de haberdar et. Umarım iyi haberler alırsın.
Busraee [bilinmeyen] karnım sertleşiyo karin ağrısı oluyo ve aşağıya çok baski hissediyorum ama genelde geceleri oluyo ve sabaha kadar uyuyamiyorum bunlar belirtiler arasındami acaba
Busraee [bilinmeyen] doktora yarın gidicem ama ben ilk defa dün kötü oldum o yüzden sizlere sormak istedim inşallah hepimiz sağlıklı bi şekilde kucağımiza alırız 🙏
Busraee Mersinh canim gittim bugün hastaneye çok şükür bi sıkıntı çıkmadı hatta tam tersine çok ıyimis çok sukur
Mersinh Alyn-hstrk tehlikeli demedim daha sıkı kontol gerektiriypr dedim. 31’den 12’ye düşmem 6 hafta içinde oldu. Doktorum korona yüzünden kontrollerimi seyrekleştirmişti.
_defnee HnY Aşağıya doğru şiddetli yürütmeyecek kadar şiddetli bir baskı ve sancılı şekilde batma ve sık sık bu ağrılar batmalar bir iki kez olup bitmedi. Daha da şiddetlenip sıklştı
Glyerhn sbg Benim bebeğim en başından beri baş aşağı ve şuan 40+1 oldum hala gelmiyor 🤦🏻♀️ Erken doğum belirtisi hiç demediler, hatta normal olduğunu söylenmişti.
EbruIrmakAhmet nil_sugra ne kadar şanslıymışsın bende 13 gün önce erken Doğum yaptım bebeğimi sadece doğduğu an gördüm korona yüzünden sokmuyolar yoğun bakıma sadece bir iki fotoğrafı var elimde 35 haftalık olduk gel emzir bile demediler hala solunum sıkıntımız yok çok şükür kilosuda 2160 gram doğdu neden çıkartmıyolar anlamıyorum
nil_sugra EbruIrmakAhmet şans mı? Sağlıklı bir evlat en büyük şans. Ve iyi olsun da orda olsundu keşke..!
EbruIrmakAhmet nil_sugra şuan bana göre şans evladın küvözdeyse görebilmek en büyük şans ta ki kavuşana kadar