Zehros Merhaba bayanlar hayırlı ramazanlar öncelikle benim 2 gebeliğim ilk gebeliğim düşükle sonlandı şuan 7+2 oldum ama çok korkuyorum ev dahi süpüremiyorum hep yatıyorum benim gibi olup da düşük tekrarlayan oldu mu yoksa akışınamı bırakmalıyım
Defne_mel Benimde ilki dusuktü ikincisi normal oldu devam etti sağlıklı doğdu sonra tekrar bi dusuk yaptım yani sağlıklı bi bebekse zaten devam eder insallah bence akışına bırakmalısınız
Defne_mel Benimde ilki dusuktü ikincisi normal oldu devam etti sağlıklı doğdu sonra tekrar bi dusuk yaptım yani sağlıklı bi bebekse zaten devam eder insallah bence akışına bırakmalısınız
Almen Mrb hanımlar ilk gebeliğin düşükle sonuçlandı şuan ikinciye gebeyim hafiften sirt agrım var normalmi