[bilinmeyen] canım merhabalar bende bu ay hamile kaldım belki yardımcı olur sana benim adetlerim düzensizdi adetin 2. Gününden basladım her sabah aksam ac karna bal çörekotu tarcın birer kasık yedim ve ovulasyon testi kullandım yumurtlamam da cok erken oldu karısım sayesinde tavsiye ederim hem zararsız da bizde 8 aydır deniyoruz meğer günü tutturmak lazımmıs bide takviye edici he bide folik asiti düzenli mutlaka kullan ben folbiol kullandım halada kullanıyorm 5+3 günlük oluyorum galiba