fatmanurkorkmaz1806 3 lü test yaptırdım sonucu bugün çıkmış ama doktoruma gidemedim sonucu göstermeye merak ediyorum acaba bir sorun varmı yaptıran varsa degerleriniz kaç ??
Gizemito fatmanurkorkmaz1806 Ben yaptırdım 🤗 Atabiliyor musunuz fotoğrafını buraya atın anladığım kadarıyla bakayım isterseniz.
fatmanurkorkmaz1806 Gizemito e nabizdan baktım 2. Gebeligim bu 1. De hiç bir sorun yoktu şükür sağlıklı bir şekilde doğum yaptım. Değişik rüyalar görüyorum da tedirgin oldum umarım bişey yoktur