[bilinmeyen] Merhaba canım, çok can sıkıcı bir durum biliyorum ama canını sıkıp stres yapmamaya bak. Benimde şuan 9+2 gebeliğim var. 6. Haftadan itibaren kanamam vardı akıntı şeklinde ama. Daha önceden de düşüğüm vardı. Doktor progestan iğne verdi. Gün aşırı iğne vuruluyorum. Kanaman eğer ağrılı değilse ve parça şeklinde yoğun veya kırmızı taze kan gibi değilse sorun yok diye biliyorum. Bol bol dinlenin. Hiçbir şey yapmayın. İnanın içinizdeki candan daha önemli değil hiçbir şey. Ani hareketlerden de kaçınınız ve bu tür durumlarda direkt olarak doktorunuzla irtibat kurunuz beklemeden. Verende Allah alanda Allah. Gönlünüzü ferah tutun. Rabbim inşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, hayırlısıyla.🌹