[bilinmeyen] Ben yaptırdım 2li testimin sonucu normaldi, doktorum 3lü test de istedi. Rutini bu sanırım bir de doğum paketi aldım ekstra bir ücret ödemedim. Doktorum ne istiyorsa onu yaptırma taraftarıyım. Ama tabiki bu testlerin %100 güvenirliliği var denilemez. İki testim de çok şükür sıkıntısız çıktı 2 hafta sonra detaylı ultrasonum var sanırım gebelikte en önemli olan o. Ama doktorum diğer testleri istediği için itiraz etmedim ya da niye istiyorsunuz demedim 🤗 2 li test mini detaylı ultrason gibi gelişimi, haftasıyla uyumuna bakılıyor. Ense kalınlığı ve burun oluşumuna bakılıyor ve sizden de kan alınıyor o kadar. 3lü test de aynı şekilde. ☺️