Sedaaras1 AysennHED ben geçen nisan ayında gittim en son Dr a sezeryan gibi birşey demedi normal gözüküyor doğumun 20 Mayıs tarihinde olabilir dedi ama bende hiç doğuracak gibi bı hal yok sanirim yaşına kadar kalacak yavrum☺️
AysennHED Sedaaras1 hayırlısı olsun kuzum sağ salom gelsin inşallah🤲 Allah’ın izniyle doğar kuzum ilk zamanlar geçiyorda son zamanlar geçmiyor 😕
Sedaaras1 AysennHED kesinlikle öyle bende stres yaptım bı kaç gün kaldı ama insan niye doğmuyor diye stres yapıyor belki ilk gebeliğim ondandır diye düşünüyorum 😔
AysennHED Sedaaras1 ilk gebelik başka oluyor canım ilk heyecan ilk bekleyiş nasıl gecicegini nasıl olacağını bilmiyorsun çok tatlı heyecanlar bunlar Rabbim isteyip dileyen herkese versin inşallah🤲❤️