yceren1501 kızlar bugün 38+1 oldum kontrole gittik doktora nst çektiler bebek daha uyanık değildi o esnada hızla bişey hareket etti ben de aa iyi bebek uyandı dedim nstyi doktora götürünce o bebek hareketi değil sancı dedi o sancı dediği hareketlilik bende sürekli oluyor ben bebeğin hareketi sanıyordum çünkü içinde ağrı yok sadece bebek tekmesi gibi nasıl ayırt edicem? ayrıca tansiyonum sürekli 14/9 civarında ve bir iki saatte bir adet olacakmışım gibi kasıklarım karnım ağrıyor bunları yaşayan var mı?
Lavinia35 Tansiyon ile ilgili yorum yapıyim. Benim de bugün 39+1. Kontrole gittim. Kendimi birkaç gündür iyi hissetmiyorum, küçük tansiyonum yüksek çıkıyor hep. Tansiyonunu her gün 3 kez ölç, 14-9 ve üstüne çıkarsa hemen alırım dedi.