Canım 16. Haftamda bende de aynı şey çıktı. Şu an Benim bebeğim de 21 haftlık. Hatta kendi doktorum baya büyükmüş bir perinatolaga git dedi. Ben tabi nasıl ağladım nasıl üzüldüm. Daha sonra perinatolaga Detaylı ultrasona gittiğimde doktor bunu mu kafaya takıyorsın, bebeklerin beyin gelişimi esnasında bu sıvılar dolup boşalabiliyor kayboluyor sonra dedi. Önemli olan bebeğin beyin gelişimi Ve diğer organların gelişimi dedi. İnan çok rahatladım. Sana tavsiyem kesinlikle kafana takma. Allah daha beterlerinden korusun😘