caglanurr 11 haftalık hamileyim benim gibi olanlar doktorunuza sordunuzmu cinsiyet ne zaman en erken belli olurmuş doktorum mayısın 22 sinde bakacak gösterirse söylerim dedi
bebegim_28 caglanurr 13 oldum nasipse kasım ortası görünüyor 12 de gittim belli değildi 2 hafta sonra gidicez inşallah o zaman belli olur belki yani 15 haftalıkken
zeyzey95 caglanurr 14+1 oldum 12+3 de gittim 16 da söylerim dedi önceki gittiğimde de 14 de söylerim demişti anlamadım yani
Gedonas17 caglanurr 9+4 üm bende 12. Haftada kontrolüm var o zaman belli olur dedi ben ilk hamileliğimde 11. Haftada öğrenmiştim benziyor demişti sadecd
FrdCn 9+5 im bende 30 Mayıs kontrolüm var doktorum bol tatlı ye gel hareketleri artsın gösterirse bakacağız dedi ☺️
gulumse0611 Bende bugün 11 in tam bayram öncesi gel dedi banada cinsiyetlerine bakıcaz dedi 13+4 falan oluyo bakalm görücekmi birde ikiz benim
caglanurr gulumse0611 benimde 12 oluyor inşallah gösterir sonradan cinsiyet değişirse diyede çok korkuyorum
Elifinzeytini bizde şuan 10 haftalığız kasım sonunolcak sezeryab olacağı için bende bayramdan sonra gidicem 13 haftalık falan oluyo inşallah belli eder öğrenirimm ❤️
Bulutumsu07 Benım ki 10+6 bır hafta gerıden gelıyor bugün kontrolüm vardı sordum ama söylemedi malesef hiç bir şey :(
Bulutumsu07 caglanurr geçen ay benımde öyle idi bu ay yerinde saymış doğuma yakın çok onemlı bunlar ama suan degıl sanırım 🙃