brcaky bizde var kan uyuşmazlığı, ilk gebeliğimde 28. haftada ve doğumdan sonra oğlumun kanına bakıldıktan sonra iğne oldum, göğüs ucum olmadığı için ilk gün çok zor emzirdim ve oğlum sarılık oldu ama çok hafif atlattı sadece bol emzirdim ve geçti.Öyle bir şey yok bence