Allah’ım bu yazıyı yazmak daha farklıymış ya Rabbim nasip etsin herkese 👶🏻 çok sabrettim 3 sene 1 kayibim vardı daha kalp atışını duymadan ama kan pıhtısı bile olsa insan çok üzülüp kahr oluyor bir Umut sonra oğlumu 2 sene sonra Rabb’im nasip etti oda pıhtılaşma sorunum vardı kayıptan sonra test filan derken iğneye karar verildi keseyi görür görmez iğneye başladık 9 ay boyunca şükürler olsun bugünlere geldim hep normal doğum istiyordum ama panik atak ve heyecanım var doktorum müsade etmedi ve sezeryan günü verdi. Günü belli olduğundan beri rüyamda doğuruyorum zaten 😁🙈 uzun lafın kısası Rabb’im önce nasip edecek kul aracı olacak Allah’ım evlat sahibi olmak isteyen tüm kadınlara nasip etsin inşallah hayırlı zamanda biz hamilelere de sağ Selim kucağına almayı nasip etsin ❣️ Aminn 🙏🏻 bu yazıyı yazmak bile beni çok mutlu etti kalın sağlıcakla güzel Anneler 🤗👶🏻💜💛