30 haftalık gebeyim bugun dışarda eve gelirken karnım cok sertti sonra sancı girdi gibi oldu sancımı kasılmammı anlamıyoeum rahmıme baskı yürüyemedim bi müddet sonra ağrıdı iyice . Fazlaştı yavas yavas. 10 dk sürdü eve geldım uzandım geçti. Bişi yapnalı mıyım sancımı giriyor normal mı bi nts mı çektirsem 🙄🙄