bebegim_28 Siyahını elbise gibi dışarı da giyersin belki. Grisi gecelik gibi duruyor. Bence fiyatı da normal gibi geldi. Hastane geceliğime içim acıya acıya bir abiye parası verdiğim için bu fiyat iyi gibi çünkü lohusa deyinde fiyat fırlıyor. Ama şuna bak bu ürürünü bu markayı satan başkaları da var, daha uygun fiyat veren olur