Evet anneler 4 ay aradn sonra yine buradayim insAllah ilk bebegimi 16 haftalkken anensafaliden dolayi hamileligim sonlandrildi 4Ay aradn sonra simdi yine hamileyim tam eminde degilim ama Hissediyorum cunku en son 7 nisanda adet oldum simdi ise hala adet olmdm insAllah bu bebegmdede ayni sorunla karsilasmam. Saglikla kucagimiza aliriz. Rabbim butun annelerin dualarin kabul etsin benim de bolca dua edin olurmu ?