12454 Semanur27-K inşallah bugün göremezsen bile yumurtlamayı hiç canını sıkma bende pes ettim 13 gün yaptım çıkmadı 14.gün yumurtlamayı gördüm sende inşallah kısa sürede görebilirsin
Dlndmr Semanur27-K google img yükle yaz fotoğrafı yükle diyor yükledikten sonra altta ikinci linki buraya kopyala buraya yapıştır
Dlndmr Semanur27-K testi doğru yaptın mı yani bunda silik de olsa ikinci çizgi olması lazımdı ama yok
Semanur27-K Dlndmr evet doğru yaptım canım ovulasyon testi bu üzerinde ole yazıyor gebelik değil ama benim adetim dün bitti için daha yumurtlama gözükmez ama normalde takvime göre 16 17 gözüküyor yumurtlama
Semanur27-K 12454 hayır canım ovulasyon testi eczaneden aldım ve benim hastaligim fun bitti için hemen yumurtlama gözükmez diye biliyorum ve benim takvime göre 16 17 gözüküyor
Dlndmr Semanur27-K hayır biliyorum ovülasyon olduğunu ikinci de olmalı silik bi şekilde böyle tek başına bi çizgi olmaz onu demek istedim
12454 Semanur27-K canım ikinci çizgi ovulasyon testinde kesin Çıkar ama çok silik çıkar sende hiç çizgi yok
Nslhnakn Semanur27-K bende ovülasyon testini reglim biter bitmez yapmaya başlıyordum çok silikte olsa bir çizgi belirmesi gerekiyor canım
Semanur27-K 12454 canım inan ama resimde gözükmüyor burada resim belki bulanık çizgiyi az ma çok az bn gördüm ama burada gözükmüyor bide
Semanur27-K Nslhnakn valla canım ilk şeyde ben görür gibi oldum ama bilmiyorum ya belki fark etmedim hani bunu yapınca kaç dk beklemem gerekiyor ki
Nslhnakn Semanur27-K ben bir gebenin günlüğü sayfasından almıştım 10 dakika bekliyordum ama çizgi zaten ilk saniyeler içinde belli oluyor
Semanur27-K Dlndmr canım yarın yapcam bide ona bakıcam onuda değerlendiririz ama ben bekledim bide fazla hemen idar çıkardın ilk denemede anlamadım nasik yaptığını canım ki