Eda1231 Kızlar yenidoğan mama ne kullanıyorsunuz uygun fiyatlı bebeğim zayıf doğacak sütüm olacak mı bilemiyorum 9 günlük sokağa çıkma yasağında doğacak bulamayız açık yer diye ne olur olmaz almak istiyorum. Hangi marka almalıyım
Eda1231 Deletedmom021 bayramda olacak diypr haberler canım 19 mayısla birleştirirlerse eğer ki öyle olacak büyük ihtimal 20 sinde doğumum benim.
Eda1231 Ozgee11 yenidoğanlarda devam sütü olarak geçiyor dimi canım bir de çeşitleri var mı ki hangi çeşit almalıyım.
Deletedmom021 [bilinmeyen] hı vallaha haberim yok kuzum insallah sende sağlıkla bebegini kucagina alirsin ne güzel ya öp kokla 😍 benimkinin doğumuna daha çok var benim yerimde öp😅😘😘😘😘
Eda1231 Deletedmom021 sağol canım benim. Umarım hepimiz sağlıklı sihhatli alırız kucaklarımıza. Öpmez miyim teyzesi doya doya öpeceğim 🥰🥰
Ozgee11 [bilinmeyen] 1 numara alman gerekiyor canimm. 0-6 ay arası kullanım için uygun yazıyor üstünde.
Ozgee11 [bilinmeyen] 1 numara alman gerekiyor canimm. 0-6 ay arası kullanım için uygun yazıyor üstünde.
Eda1231 Ozgee11 sağol canım. Kaç gramın kaç tl ye aldın acaba bende metten yada eczaneden ona göre fiyat karşılaştırması yaparım kafamda