Ben 39+2 haftalık oldum bugün. Dün kontrolüm vardı. Doktor kanala inmemiş daha dedi sonra çatı muayenesi yaptı bak parmağımın ucu zor değiyor başına dedi kanala girmiş olmaz mı başına değiyorsa parmağı, bi de açılma olmadan parmağı değebilir mi? açılma var falan da demedi. Bu saatten sonra beklemenin çok da anlamı yok düşün kararını ver tamam diyorsan sezaryenle alalım kilosu da 3900 zor bi doğum olabilir dedi. Bu haftadan sonra kanala inmez mi bebek?