Buralarda birileri zübeydeyi överek beni linç etmişti ona selam olsun diyorum. Ben başhekim referansıyla muayene oldum kesinlikle ne bir ilgi ne bir başka bir şey. Resmen herkesin birbirine hıncı var kimse yönlendirmeyle ilgilenmek istemiyor. İlk hamile kaldığım sırada gittim normal bakmadı beni alttan ultrasona göndermiş haberim bile yok neye uğradığımı şaşırdım. Başka seçeneklere bak canım mezba gibi orası. Refakatçi kesinlikle yok zaten