Oylumgcmn keşke böyle bir doğum hikayesini anlatmasaydınız. Tabi sizin için çok kötü bir süreç olmuş lakin burada doğumu yakın, mecburi sezaryen doğum olacak bir çok kişi var ve ister istemez bu hikayeler okunuyor ve insan üstünde ciddi etkiler bırakıyor sonuçta her hastane her hemşire,her ebe,her doktor bir değil biraz da şansa kalmış birşey ama bizler böyle hikayeleri gördükçe ki özellikle ben kendi adıma çok korkuyorum ve etkileniyorum.