Günaydın kızlar 3 gündür aşırı derece de midem yanıyor ne yesem gaz oluyor ve bulanıyor 31,3 haftalıgım başta hiç midem bulanmadıgı için korktum açıkcası. Dün gece acile gittim mide bulantısından bebek mide baskı yapmış dediler serum taktılar birde alttan muayene etti ebe dogum da olabilir dedi çok erken muayene ediyorsunuz ya bişry olursa dedim bi sakıncası yok etmek zorundayım dedi başınıza gelen varmı