Arkadaşlar dün gece bas agrisi ve kasik agrisi arti mide bulantisi yasadim ve özellikle mide bulantısı ve baş ağrısı daha baskındi acile gittim özel hastaneye gebelik olabilirmi diye düşündüm ve kan testi yaptım ve 2 adet serum takıldı adetime 3 gün var daha ve kanda negatif çıktı ve sonuç 1.2 bu değerin yükselme durumu var mı sizce bu durumu yaşayan oldumu arkadaşlar 😥