Rojdaaa Merhabalar, 30+5te kontrole gitmiştim bebeğim 41 cm 1700 gramdı bugün 32+0 olduk çalışabilir raporu için gittik, kilosunun 1810 gr olduğunu söyledi doktor. 9 günde 100 gram almış az geldi bana, 32.haftada sizlerin kilosu kaçtı acaba?
aytii Rojdaaa benim doktorum bu yüzden kısa aralıklarla gittiğimde kilosunu söylemiyor. Ölçümlerde hata olabiliyor sonra sen bu çocuk neden kilo almamış diye üzülüyorsun diyor. 32de 2100du 33te tam 1 hafta sonra gittim her hafta söylenmez dedi önce sonra da laf arasında 2200 falan dedi ben geçen hafta 2100dü az mi almış deyince işte bu yüzden söylemiyorum dedi.
Ruveyda_ [bilinmeyen] bugün çalışabilir raporu almaya gittim doktora 32+1 iz bizde 2 kiloymuş boyu da 42 cm , 30. Haftada 1500 kiloydu. 2 haftada yarım kilo almış ama hergün 1 kase yogurt yedim semizotu yedim fındık badem yedim bunlar bebeğe kilo aldıran şeyler genelde
Pelincelik 32 haftalıkken 1800 gramdı banada az geldi ama sağlıklı olsunlar Çok kilolu olması önemli değil 3 kilo gibi doğar dedi doktorum
Rojdaaa [bilinmeyen] aslında hafta hesabına göre heryerde 32.haftada 1700 gr civarı oluyor yazıyor, benim doktorumda 3000 gr civarı doğar dedi. Sağlıklı olsunlarda dediğiniz gibi, ben gelişmiyor diye korktum.