Hasretim_ Merhaba yardımcı olurmusunuz lütfen normalde düzenli adetim var 29 günde olurum en son 6 nisanda oldum bidaha olmadım bi hafta geçti adet görmedim 4 gün önce akşam üstü test yaptım negatif bugün sabah yaptın yine negatif yaşayan varmı böyle bi durum
Doruk1234 Hasretim_ son adet tarihimiz aynı benim testim pozitif çıkmıştı adetimin üstünden 4 gün geçtikten sonra yapmıştım yarın doktor randevum var bakalım hayırlısı