Bsrlmnemr 21+6 olduk çok şükür bizde bu günlere kimi zaman güzel kimi zaman biraz sıkıntılı geldik.. Hatta çoğu zaman stresli 🙈 haftaya pazartesi detaylı ultrosana gireceğim inşallah. Sizler girdiniz mi? Nasıl gidiyor hamilelikler? Bugün bende bel ağrısı var belimin iki tarafı ağrıyor dışarı falan çıktım yürüdüm derken çok mu yüklendim acaba :/ hafif bi kasık ağrısı da eşlik ediyor 🙄🙄
Tubao Bsrlmnemr rabbim bebislerimize saglik versin. Bende tek sorun kesilmeyen su gibi akıntı. Insan evham yapiyor onun dışında minik minik kipirtilarini hissediyorum cok tatlis. İnşallah hamileliklerimiz guzel guzel gecer ve iyi bir sekilde biter kavusuruz yavrularimiza
Tstnptt Bsrlmnemr ben 20+4 de yaptırdım şuan 23+3 deyiz cnm çok şükür çok ayakta durunca falan bel ağrısı oluyo sadece başka Bi sıkıntı yok inşallah da olmaz sağlıkla alırız evlatlarımızı kucağımıza
mysweetbaby Bsrlmnemr bende bugün 24. Haftaya girdim :) 22+3 de detaylıya girmiştim.Umarım hepiniz güzel haberlerini alırsınız.o bel ağrısı gittikçe artıyor sanki :) normalde yok ama azıcık ayakta fazla kalayım ya da çok eğilip kalkayım kopuyoe gibi oluyo.eşime ovduruyorum anca öyle rahatlıyor
Bsrlmnemr Tubao inşallah canım inşallah. Doktoruna sordun mu? Başlarsa bende de vardı meğer bende baya bi enfeksiyon varmış. İlaç kullandım suyu daha fazla tüketmeye başladım geçti.. Gerçi ara ara hala geliyor
Tubao Bsrlmnemr doktorum hem kültür aldi hem idrar testi yapti mantar dedi ama ben yine de kurutu yapıyorum
Kelimeleringucu Bizde 22+4 olduk , geçen cuma girdik detayliya , Hamd olsun her şey iyi, zaman geçmiyor sanki, bir an önce doğsun istiyor insan ama zamaninda
Bsrlmnemr Kelimeleringucu insan istiyor tabi ama şimdi bebişlerimizi güzel güzel içeride beslensin büyüsünler vakti zamanı gelince inşallah kucağımıza alırız
Ponk-45 Haftadayım bugün girdim detaylı ultrasona. Cok şükür bebegim iyi ama cinsiyetini göstermiyor. Benim gibi hala ogrenemeyen var mı merak ediyorum
Bsrlmnemr Ponk-45 detaylıda çıkar derler aslında ama baya inatcı demekki :) belki vardır canım yazarlar buraya
1cicek bizde 23.haftaya girdik bugun benmde cok stresli geciyo dr a bile gidemdm korkudan carsamba randuvmz var bakalm kiza benzetmisti bi oncekinde ne dicek bide grip oldm okadr dikkat ederkn 😔
Bsrlmnemr 1cicek doktora neden gidemedin ki? Ben bu virüs olayında sadece doktora gitmek için dışarı çıktım..
a_gzde Ben de 22+1 haftadayım canım 😄 bu akşam iftardan sonra başlıcam artık yürüyüşe önlemlerimizi de alarak
Bsrlmnemr [bilinmeyen] ben yaptırmadım canım dörtlü de yapılmayacak heralde onun da zamanı geçti. İkili temiz çıkınca gerekli duymadılar
1cicek Bsrlmnemr bi sıkıntım olmadi diye gitmedm hem virus sebebiyle oyle dediler hep bi şikayetnz olmadkca cikmayn diye oyuzdn