Meryeemmm Meraba kızlar ben adetim 3 gün geçince idrar testi yaptım çok silik çıktı ben normalde de geç yumurtluyorum zaten neyse bugün de ovulasyonla deneyim dedim koyu çıkacak mı diye ama koyu çıkmadı bu durumda ne yapayım gebelik yok mudur
melekanesi Meryeemmm canım gebelik testini burada paylaşır mısın? Yumurtlama testiyle gebeliğini öğrenende var, yumurtlama silik çıkıp hamile olduğunu öğrenende. Elinde gebelik testin varsa yarın sabah test yap. Yada yarın kan ver bence. İnşallah hamilesindir.
Tugce1803 Meryeemmm Ovulasyon önemli değil. Gebelik testi önemli, ilk 20 dakika içinde çizgi çıktıysa vardır.
Mustafaceylan Meryeemmm bende ovulasyon testini kullanarak hamile kaldım ovulasyon da silik ve koyu çıkmasa yumurtlama günün değildir ama hamilelik testinde silik çıktıysa hamilelik vardır yüzde 90 doğruluk payı vardır testlerin☺
Meryeemmm melekanesi Bi önceki postum da var cnm arkadaşların %80 i ikinci çizgiyi gördü. Gebelik testim var ama ovulasyonda öyle çıkınca bütün umudum gitti
Meryeemmm Tugce1803 gebelik olunca ovulasyon da koyu çıkıyor diye biliyorum gebelik testi silik çıkmıştı gebelik varsa ovulasyon neden koyu çıkmadı onu dikkate almayayım mı yani
Meryeemmm Mustafaceylan benim yumurtlama geçti cnm ovulasyonla testiyle de gebelik öğreniliyormuş bende 3 gün önce gebelik testi yaptım silik çıktı bugün de ovulasyonla deneyim dedim koyu çıkması lazımdı ama çıkmadı
Mustafaceylan Meryeemmm her zamn çıkmaz ama öyle biliyorum bende denedim kullandım ama çıkmadı sadece önemli olan hamilelik testidir 😊
Meryeemmm Mustafaceylan ayy biraz daha umudum oldu şuan. Yarın gebelik testini tekrarlıyım çünkü silik çıkmıştı