Merhabalar herkese.. Öncelikle buraya bir gün doğum hikayemi yazmayı nasip eden rabbime binlerce şükür🤲🏻
Genel itibariyle ilk 3 aydaki mide bulantıları dışında sorunsuz bir hamilelik geçirdim. 40 haftayı tamamladığımda korku basmaya başlamıştı, ya sezeryan olmak zorunda kalırsam ya da suni sancı almak zorunda kalırsam diye. Bana başından beri her ikiside ürkütücü geliyordu. Gece saat 12 gibi şiddetli adet sancılarım başladı. Yanı sıra yarım saatte birde kasılmalarım oluyordu. Pilates topu ağrıları karşılamamda bana çok yardımcı olduğu için yatana kadar topun üzerindeydim. 2 gibi yatıp uyumayı denedim. Tabii uyuyana kadar 3 oldu saat. Bölük pörçük 3 daat falan uyumuşumdur. Sabah 6 gibi sancılara birde bel ağrısının eklendiğini anlayınca dedim tamam bugün doğuruyorum. Kalktım yone 1 saat falan topun üzerinde zıplayıp, daireler çizdim. Sonra kahvaltı yaptım ve sıcak duşa girdim. Duştab sonra dahada şiddetlendi ağrım. 5 dakikada 1 geliyordu. Hazırlanıp, bavulumuzu alıp hastanenin yolunu tuttuk saat 11.30 civarı. Hemen Nst’ye bağladılar ve açıklığa baktılar, 5-6 cm açılman var dediler. Sevinmiştim yarıyı geçmişim diye 😁 sonra doğum odasına aldılar biraz topun üzerinde hareket yaptım derken 1 saat sonra tekrar baktılar 8 cm olmuş açılmam. Burda püf nokta, pilates topu kızlar söyleyeyim. Sakın ağrılarınızı yatarak beklemeyin, ki zaten yatasınız gelmiyor ağrı varken. Bu esnada hala suyum gelmediği icin muayenede suyumu patlattılar. Neyse sonra 10 cm bulana kadar 3 saat gecti tabi. Ve tam o esnada ıkınma isteği geldi. Ebe sancım geldiği an sancımı boşa gidertmeyip ıkınmamı söyledi, sessiz icten bir ıkınma. Ben sancının vermiş olduğu gafletle 10 dakikada olacak doğumu 45 dakikaya çıkardım tabii 😁 Kesinlikle ebeniz ne derse onu yapın. Son raddede kafasının çıktığını hissediyorsunuz zaten, o sıra derin nefes alıp verdiriyorlar. Ama o an size öyle bir uyku basıyor ki anlatamam. Rabbimin bir yardımı olsa gerek.. O oradan çıktığı ve onu göğsünüze koydukları an tüm ağrılarınız gidiyormuş gerçekten, inanın. Tarif edilemez bir duygu.. Sonrasında dikiş atıldı, kalcamdan bir egne yapıldı ve makattan 2 tane fitil soktular kanama olmasın diye dediler. Daha sonra bebeğimle beraber odamıza gectik 🤗
Buradan birbirimize çoğu konuda destek olduk, hakkınızı helal edin. Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏❤