Merhaba arkadaşlar umarım hikayem herkese rahatlama hissi verir☺️ 18 Nisan ikindiye doğru tuvalete gitme hissi gelip duruyordu meğer sancıymış hiç anlamadım. Bütün gün böyle geçti derken geceye doğru sancılarım sıklaşmaya başladı. Kasılmalarımı saymaya başladım 2 dakikada bir geliyordu. Suyum veya nişanım önceden gelmedi. Baktım kasılmalarım sıklaşıyor gece 3 gibi hastane yolunu tuttuk. Bu arada benim doğum yapacağım gece sokağa çokla yasağı vardı izin almakla felan uğraştık o arada😂 neyse hastaneye gittik 3 cm açılmam vardı yatışa aldılar felan o arada nişanım geldi. Yukarı çıkana kadar açılmam 6 cm olmuştu herşey çok güzel ilerliyordu doktor normal doğurur felan derken Nstye bağladılar bebeğimin kalp atışları düşmeye başlamış aşağıya da inmiyor dediler acil sezeryana girdim. Tam 7.48te miniğimi kucağıma aldım. Bu arada sürekli sancılar olsun sezeryan olsun sürekli olumsuz şeyler duyuyordum. Herkesin acı eşiği farklıdır ancak sancılar konusunda endişe etmeyin ne kadar sakin kalırsanız herşey o kadar güzel ilerliyor çekilmeyecek bir ağrı değil. Ben doğuma giderken dahi kuran okuyarak gittim normal doğumu çok istiyordum ama böylesi benim için daha hayırlıymış. Şu an miniğim kucağımda ya sağ salim gerisinin hiç önemi yok. Sağlıcakla kalın güzel anneler🥰