Yildiz95 Ozgee11 instagramda bir sayfada yaptirdim cok memnunum ve cok uygun fiyata hastane cikisi magnet kapi susu tac terlik
Hulya_ Ozgee11 Ben instagramda Uniqon sayfasına yaptırdım web siteleride var ürünleri çok kaliteli benim siparişim henüz gelmedi ama yaptıran arkadaşlarım çok memnun 😊
Adelnilaslan Pembiskizim merhaba ben fotoğraf çekimi için tulum eldiven şapka olarak yaptırdım nakış işlemeli olarak 100 TL ücreti.
Ozgee11 Hulya_ o sayfayı duymayan kalmadı burda zaten herkes çok memnun ☺️ ama ben nakış tarzı olsun istiyorum 🙈
Hlyyldz Ozgee11 bende rosebayb_desing de yaptirdim ve kendi tasarladigim iki modeli birlestirdim super olmus bayildim 90 tl havale ile kapida odemede 100 sanirim
Hasibedenizli Uniqona yaptırdım gerçekten çok kaliteli internet sitelerinden istediğinizi seçip sipariş veriyorsunuz kesinlikle tavsiye ederim👍🏻
Ozgee11 ikiprensannesiiii ne kadara yaptırdınız ordan benim sorduğum şeylere tutarsız cevap verdiler bende vazgeçmiştim
seyma-2020 ikiprensannesiiii madrebebek ürünlerini bende beğeniyorum getirtmedim instada gördüklerim çok güzel siz getirttiniz mi nasıl kaliteli mi benim için ürünün kalitesi önemli de ☺️
vrndozlem Ben instagramda nakışlı.bebek.tasarımları diye bir site var oraya yaptırıyorum fiyatıda piyasaya göre çok çok uygun sipariş verdim bakalım kalitesini gelince göreceğim☺️ Satıcı çok ilgili
Pamuk123 vrndozlem ya bende baktım şimdi ona gerçekten çok uygun ama takipçi sayısı falan çok az fake falan değildir değil mi havale yaptınız parayı