Benimde boyum 1.63 ve kilom 73 ne yazikki. 7 haftalik hamileyim hic kilo da almadim vermedim de hergun takipteyim. Kontrollu gitmeye calisicam insallah. Ben seyi merak ediyorum ya ultrasonda net gorunmuyo bebegim bugulu gorunuyo karnimin ici filan da bugulu gibi sizlerde de var mi boyle bisey?