[bilinmeyen] doktorum Mine Kaymakçı. Çok ilgili bir bayan, güler yüzlü, özellikle soğukkanlı ve sakin. Benim beklentilerimi karşılıyor ☺️ Bir de normal doğum yanlısı bir bayan. Sezaryen doğumu zorunlu olmadıkça yaptırmıyor bu tercih etme sebeplerimden biri oldu
[bilinmeyen] Hastanenin ve doktorumun ilgisi çok güzel. Tavsiye ediyorum ☺️
Ben de tavsiye üzerine gitmiştim, pişman olmadım. Hamileliğimin ilk anından beri Mine hanım kontrol ediyor, gayet memnunum ☺️