Sis 13+3 haftalık gebeyim, sanki hissediyorum bebeğimi, 2. Gebeliğim. 1 yıl geçmeden yeniden gebe kaldım ilk gebeliğimdnde cok net hatırladıgım bir his bu yanılıyormuyum yoksa baska ne olabilir🤭 bugun ilk farkettim
bebegim_28 Sis ahh bende 13+1 im doktorum en az 18 den sonra hissedersin ondan öncesi bağırsak hareketi falandır dedi bilmiyorum ki 🥴
MMmelikeucar6 Sis ilk gebeliğim ve bende bu haftalarda hissettim, herkes çok erken bağırsak hareketidir dedi ama şuan 15 haftalığım hala ne hissettiğimi çok iyi biliyorum bu ilk defa yaşadığım farklı bi hiss 💓
Wonderanne [bilinmeyen] olabilir canım benim.gorumcem ikinci üçüncü gebeliğini o haftalarda hissettiğini söylüyor
Sis bebegim_28 ilk gebelik mi canım senin? ilk gebeliğimde bende 19 haftalıktım öyle hissetmeye baslamıstım hatırlıyorum, şuan hissettklermide ona benzetiyorum ☺️
Sis Cigdemveminik sessiz ortamdayken ve birşeyler yemistm uzanmıstm öyle hissettim gibi oldu kızımdanda biliyorum hep öyle olurdu yarın bi dr’umada danışıcam ☺️
Sis MMmelikeucar6 dunyanın en güzel hissi canım kesinlkle maşallahh ilk gebeliğe göre baya erken varlıgını hissettirmiş seninki😊ben ilkini 19 haftalıktım çok iyi hatırlıyorum 1 sene oldu zaten simdi 2. Ye hamileyim🙈